Het café

Absintavond in Dord

Z.v.E (11/22/05 om 11:06:05):

Ik ben iig dinsdag van de partij.

http://www.rijneveen.nl/index.php?module=calendar&module=calendar&calendar[view]=event&id=10

 

Helfrich (11/22/05 om 11:38:47):

Dat is je geraden! ;D  Waarschijnlijk ben ik er ook.

 

Z.v.E (11/22/05 om 11:41:49):

Helfrich schreef:

Waarschijnlijk ben ik er ook.


Joh. ;)

 

radioflux (11/22/05 om 21:16:27):

Ik kan er niet zijn, helaas, hoe interessant het me ook lijkt om uit de mond van de heer Serge Helfrich zelve te vernemen hoe absint 'gebruikt' moet worden. (Ik hou het eigenlijk altijd bij oraal. Noem me ouderwets.)

Ik wens je een intelligent publiek toe!

 

Helfrich (11/22/05 om 22:29:44):

radioflux schreef:

Ik kan er niet zijn, helaas, hoe interessant het me ook lijkt om uit de mond van de heer Serge Helfrich zelve te vernemen hoe absint 'gebruikt' moet worden. (Ik hou het eigenlijk altijd bij oraal. Noem me ouderwets.)

Het zal van de samenstelling van het publiek en de bereidheid van de vrijwilligers afhangen of ik ook alternatieve gebruikswijzen en de mogelijkheden van diverse lichaamsopeningen zal demonstreren. Sowieso zal ik trachten er een eigentijds en interactief spektakel van te maken.
Ik wens je een intelligent publiek toe!

Lasciate... maar hoe dan ook bedankt, flux!

 

F@TM@N (11/28/05 om 19:40:10):

ik heb vreselijk veel zin in morgenavond

zoveel .....dat ik woensdag zelfs vrij heb genomen... ;D ;D ;D ;D ;D

 

Helfrich (11/28/05 om 22:34:16):

Haha, ik weet niet wat je allemaal van plan bent, maar ik moet nog per automobiel terug naar het oosten. En woensdag is het voor mij weer vroeg dag (om nieuwe historische daden te verrichten bijvoorbeeld).

 

Z.v.E (11/29/05 om 07:55:42):

Het zal voor mij ook wel een glaasje water worden....  :-/

 

Barski (11/29/05 om 10:39:19):

Ik geloof dat ik een beetje te laat ben anders was ik mee gegaan. (Het heeft toch wel zijn nadelen dat mijn weekrooster altijd zo laat bekend is)

 

Helfrich (11/29/05 om 11:00:43):

Z.v.E schreef:

Het zal voor mij ook wel een glaasje water worden....  :-/


Een glaasje Helfrich mag geen probleem zijn (dat breek je in ruim een uur geheel af). Twee ook niet. Blijft er in ieder geval genoeg over om F@TM@N dronken te voeren.

 

wilbert_v (11/29/05 om 12:24:59):

Barski schreef:

Ik geloof dat ik een beetje te laat ben anders was ik mee gegaan.


Ik blijk nu ineens ook te kunnen... :-/ gelukkig kan ik thuis nog van de helfrich genieten :D

 

Z.v.E (11/30/05 om 07:49:28):

Dat was gezellig!

 

F@TM@N (11/30/05 om 11:10:02):

het was HEEL gezellig.....

alhoewel ik een aan bepaald gedeelte van de toespraak van Serge Helfrich twijfel   [color=Red]van absint krijg je geen kater[/color]  ;D ;D ;D

 

Helfrich (11/30/05 om 11:36:32):

Z.v.E schreef:

Dat was gezellig!


Zo'n convoi exceptionnel dat ineens links en rechts pionnen gaat lanceren vind ik trouwens wel spannend. Reed jij toen achter me?

 

Helfrich (11/30/05 om 11:37:27):

F@TM@N schreef:


alhoewel ik een aan bepaald gedeelte van de toespraak van Serge Helfrich twijfel   [color=Red]van absint krijg je geen kater[/color]  ;D ;D ;D

Watje.

 

Z.v.E (11/30/05 om 11:51:18):

Helfrich schreef:



Zo'n convoi exceptionnel dat ineens links en rechts pionnen gaat lanceren vind ik trouwens wel spannend. Reed jij toen achter me?


Ja constant tot aan het tankstation in Kesteren. Zo'n pion moet je inderdaad niet onder je auto krijgen :)



 

Z.v.E (11/30/05 om 12:07:39):

Verdomd lekkere kruidenboter overigens, daar bij café de Vrijheid!

 

Helfrich (11/30/05 om 23:17:40):

Z.v.E schreef:


Ja constant tot aan het tankstation in Kesteren.

Ja, dat concludeerde ik al uit de lichtsignalen. Ik moest daar stoppen om sigaretten te halen. Je hebt dus veel te hard gereden. Hopelijk had je niet gedronken.

 

Het café